niedziela, 22 kwietnia 2012

Kurs na listek


Witam Was leniwie i niedzielnie!

Ciekawa jestem, czy więcej robótkujecie w czasie tygodnia czy w sobotę i niedzielę?

Aby zachęcić Was do niedzielnego tworzenia, przygotowałam dla Was mały, prosty kurs. Ostatnio moją miłością jest pewien puder do embossingu na gorąco, który daje niesamowite efekty. Większe i mniejsze plamki, rozlewające się w różny sposób, w zależności, czy podgrzewacie go od góry, lub od spodu. A do tego migoczą w nim złote wtopione drobinki.

Pokaże Wam, jak przy jego pomocy (oczywiście możecie wykorzystać każdy inny rodzaj pudru!) robię listki.

Potrzebne Wam będą:


  1. skrawki papieru
  2. puder do embossingu
  3. pisak do embossingu
  4. nożyczki
  5. nagrzewnica

Jak robimy?

  1. Na skrawku papieru rysujemy pisakiem do embossingu dowolny kształt listka.


  2. Sypiemy puder.


  3. Odwracamy do góry nogami już przyklejony puder i strzepujemy nadmiar, lekko pukając w kartkę palcem.


  4.  roztapiamy puder przy pomocy nagrzewnicy (kiedyś nagrzewnicy nie miałam, w zamian używałam żelazka, ale go przegrzałam!!! i taniej jednak było zakupić odpowiednie urządzenie ;)


  5. Wycinamy kształt listka  i modelujemy listek palcami (uważajcie, by nie wygiąć papieru za mocno, wówczas warstwa pudru może pęknąć).

    Takie listki wykorzystałam w mojej ostatniej pracy, LO upamiętniające Chrzciny Zosi. Do jego wykonania wykorzystałam również prawie same skrawki papieru (niektóre trochę dłuższe).



     Życzę Wam przemiłej niedzieli, pełenj odpoczynku i uśmiechów!

    A niebawem - niespodzianka! Bądźcie czujni :)

2 komentarze: